Алматы қаласы
Білім басқармасының
"Махатма Ганди атындағы
№92 мамандандырылған лицей"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727)248-30-40
Есепші бөлімі:
+7(727) 248-46-55
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Қалалық семинар: «Заманауи сабақты ұйымдастыру: жасанды интеллектінің мүмкіндіктері мен артықшылықтары»
22
январь
2025

Қалалық семинар: «Заманауи сабақты ұйымдастыру: жасанды интеллектінің мүмкіндіктері мен артықшылықтары»

22.01.2025ж. күні Алматы қаласы, Бостандық ауданы, М.Ганди атындағы №92 мамандандырылған лицейде «Заманауи сабақты ұйымдастыру: жасанды интеллектінің мүмкіндіктері мен артықшылықтары» қалалық семинар өтті.

Лицей директоры Шажабаева Кульжан Сауытовна семинардың маңыздылығына тоқталды. Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары Слямова Нургуль Рахманкуловна семинардың негізгі мақсаттары мен міндеттері туралы айтты.
 “Цифрлық трансформация және ЖИ: білім беру үдерісін оңтайландыру” лицей директоры Шажабаева К.С., 
ДБЖЖО Абылқасым М.Б.
 “Оқу мақсаты: Сабақтың тиімділігін арттырудың негізі” математика пәні мұғалімі Шалқар Б.Қ.
“ЖИ мұғалімге көмекші: блм сапасын арттыру құралдары”  информатика пәні мұғалімі Бахиева К. 
 “Ұжымдық гармония” психологиялық тренинг лицей педагог-психологтары Полатбекова Ә.Н., Турсунбекова А.Б.
 “Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда табысты әдістер мен жасанды инттелект құралын қолдану” физика пәні мұғалімі Рамазанова А. А.
 “PISA бағдарламасы бойынша ғылыми құзыреттлктерді дамыту арқылы оқушылардың ғылыми сауаттылығын арттыру” химия пән мұғалімі Каумбаев С.А.
“Сабақты қорытындылау: Рефлексия мен кері байланыстың айырмашылығы” ағылшын тілі пәні мұғалімі Алимбекова Х.П.
“Робототехникадағы инновациялық тәсілдер: Innovative Approaches in Robotics Education and Practice” информатика пәні мұғалімі Ергеш Н.С.
 “Біртұтас тәрбие: Ұлттық құндылықтарға негізделген тәрбие”  ДТЖЖО Қуандыкова Ә.С. 
Жиналған қала ұстаздарының арасында өте тартымды кері байланыс берілді.

“Жасанды интеллект – бұл адамның ақыл-ойын имитациялау ғана емес, сонымен қатар жаңа білімдер мен шешімдерді
 жасау мүмкіндігі”