15
май
2025
Әдістемелік семинар: «Орта білім берудің физиканы жобалық оқытудың стратегиясы мен әдістемесі»
2025 жылдың 15 мамырында Махатма Ганди атындағы №92 мамандандырылған лицейде жас мамандарға арналған әдістемелік семинар өткізілді. Тақырыбы: «Орта білім берудің физиканы жобалық оқытудың стратегиясы мен әдістемесі»
Мақсаты:
Жобалық оқыту технологиясының теориялық негіздерімен таныстыру;
Физика сабағында жобалық әдісті қолданудың тиімді жолдарын көрсету; Мұғалімдердің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында әдістемелік тапсырмалар мен мысалдар ұсыну; Оқушылардың танымдық белсенділігі мен қызығушылығын арттыру үшін жобалық оқытудың мүмкіндіктерін талқылау.
Мамырдың 12 күні «Озық тәжірибе мектебі» ұстаздары жас мамандарға «Орта білім берудің физиканы жобалық оқытудың стратегиясы мен әдістемесі» тақырыбында шебер сабақ өткізді. Жас мамандарға жобалық оқытудың мәнін, стратегияларын және кезеңдерін меңгеру, сондай-ақ оны оқу үдерісіне тиімді енгізудің жолдарын көрсетті.
Семинар барысында қатысушылар жобалық жұмыстың негізгі кезеңдерін (тақырып таңдау, мәселені анықтау, зерттеу жүргізу, нәтижені ұсыну және рефлексия жасау) тәжірибе жүзінде меңгерді. Мұғалімдер өз тәжірибелерімен бөлісіп, нақты жобалар әзірледі. Курс соңында қатысушылар алған білімдерін мектеп тәжірибесіне енгізудің мүмкіндіктерін талқылады.
Мақсаты:
Жобалық оқыту технологиясының теориялық негіздерімен таныстыру;
Физика сабағында жобалық әдісті қолданудың тиімді жолдарын көрсету; Мұғалімдердің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында әдістемелік тапсырмалар мен мысалдар ұсыну; Оқушылардың танымдық белсенділігі мен қызығушылығын арттыру үшін жобалық оқытудың мүмкіндіктерін талқылау.
Мамырдың 12 күні «Озық тәжірибе мектебі» ұстаздары жас мамандарға «Орта білім берудің физиканы жобалық оқытудың стратегиясы мен әдістемесі» тақырыбында шебер сабақ өткізді. Жас мамандарға жобалық оқытудың мәнін, стратегияларын және кезеңдерін меңгеру, сондай-ақ оны оқу үдерісіне тиімді енгізудің жолдарын көрсетті.
Семинар барысында қатысушылар жобалық жұмыстың негізгі кезеңдерін (тақырып таңдау, мәселені анықтау, зерттеу жүргізу, нәтижені ұсыну және рефлексия жасау) тәжірибе жүзінде меңгерді. Мұғалімдер өз тәжірибелерімен бөлісіп, нақты жобалар әзірледі. Курс соңында қатысушылар алған білімдерін мектеп тәжірибесіне енгізудің мүмкіндіктерін талқылады.