14
April
2022
Әдістемелік семинар
Сәуірдің 14-і М.Ганди атындағы №92 мамандандырылған лицейде әдістемелік семинар болды. Лицейіміздің озық тәжірибелі мұғалімдері «Оқушылардың дербес іс әрекеті мен жеке жауапкершілігін қалыптастырудағы мұғалімнің рөлі» тақырыбында коучинг-сессия өткізді.
Коучинг-сессияда 3 кезеңнен құралды.
1-кезең
«Ой қозғау»
Оқушылар дербес танымдық іс-әрекет тәжірибесінің жетілмегендігіне байланысты педагогикалық басшылыққа деген қажеттілікті сезінеді. Тіпті жақсы дайындалған студенттерге мұғалімнің көмегі немесе кеңесі қажет, бірақ басқаларға қарағанда жиі емес.
Оқушылар қай кезеңде педагогикалық басшылықты қажет етеді?
2-кезең
“Ой шақыру»
Әр түрлі сабақтарда әр түрлі өзіндік жұмыстардың көмегімен студенттер білім, білік және дағдыларды игере алады. Барлық осы жұмыстар белгілі бір жолмен ұйымдастырылған кезде ғана оң нәтиже береді, яғни жүйені білдіреді.
Өзіндік жұмыс жүйесін негізгі дидактикалық талаптар ретінде құру үшін Сіз не ұсынасыз?
3-кезең
“Ой толғау»
Өзіндік жұмыс түрлерін таңдау кезінде, оның көлемі мен мазмұнын анықтау кезінде, бүкіл оқу процесіндегі сияқты, дидактиканың негізгі принциптерін басшылыққа алу керек.
Осы принциптерді өзіндік жұмысты басқаруға қолданған кезде мұғалім қандай міндеттер қоюы керек?
Бұл процесті қалай үнемі дамыту керек?
3 кезеңде қамтылған сұрақтар негізінде лицей мұғалімдері ой бөлісті.
Коучинг-сессияда 3 кезеңнен құралды.
1-кезең
«Ой қозғау»
Оқушылар дербес танымдық іс-әрекет тәжірибесінің жетілмегендігіне байланысты педагогикалық басшылыққа деген қажеттілікті сезінеді. Тіпті жақсы дайындалған студенттерге мұғалімнің көмегі немесе кеңесі қажет, бірақ басқаларға қарағанда жиі емес.
Оқушылар қай кезеңде педагогикалық басшылықты қажет етеді?
2-кезең
“Ой шақыру»
Әр түрлі сабақтарда әр түрлі өзіндік жұмыстардың көмегімен студенттер білім, білік және дағдыларды игере алады. Барлық осы жұмыстар белгілі бір жолмен ұйымдастырылған кезде ғана оң нәтиже береді, яғни жүйені білдіреді.
Өзіндік жұмыс жүйесін негізгі дидактикалық талаптар ретінде құру үшін Сіз не ұсынасыз?
3-кезең
“Ой толғау»
Өзіндік жұмыс түрлерін таңдау кезінде, оның көлемі мен мазмұнын анықтау кезінде, бүкіл оқу процесіндегі сияқты, дидактиканың негізгі принциптерін басшылыққа алу керек.
Осы принциптерді өзіндік жұмысты басқаруға қолданған кезде мұғалім қандай міндеттер қоюы керек?
Бұл процесті қалай үнемі дамыту керек?
3 кезеңде қамтылған сұрақтар негізінде лицей мұғалімдері ой бөлісті.