Әдістемелік жұмыстар - КГУ «Специализированный лицей №92 имени Махатма Ганди» Управления образования города Алматы http://92.alschool.kz/ ru Әдістемелік жұмыстар - КГУ «Специализированный лицей №92 имени Махатма Ганди» Управления образования города Алматы DataLife Engine Іс-шара: «Экологиялық калейдоскоп» http://92.alschool.kz/main/3087-s-shara-jekologijaly-kalejdoskop.html http://92.alschool.kz/main/3087-s-shara-jekologijaly-kalejdoskop.html ]]> ]]> admin Mon, 22 Apr 2024 00:21:46 +0600 «Өз жұлдызыңды жақ» байқауы http://92.alschool.kz/main/3043-z-zhldyzydy-zha-bajauy.html http://92.alschool.kz/main/3043-z-zhldyzydy-zha-bajauy.html 😍😍😍
Бостандық аудандық білім бөлімінің ұйымдастыруымен жалпы білім беретін мектептерінің арасында өткізілген
«Өз жұлдызыңды жақ» байқауында үшінші жыл жұмыс жасап жатқан жас педагогтер санаты бойынша 3 орын алғаны үшін лицейіміздің  информатика пәні мұғалімі Нурмукан Айдана Сейсенқызы марапатталды.
]]>
😍😍😍
Бостандық аудандық білім бөлімінің ұйымдастыруымен жалпы білім беретін мектептерінің арасында өткізілген
«Өз жұлдызыңды жақ» байқауында үшінші жыл жұмыс жасап жатқан жас педагогтер санаты бойынша 3 орын алғаны үшін лицейіміздің  информатика пәні мұғалімі Нурмукан Айдана Сейсенқызы марапатталды.
]]>
admin Fri, 12 Apr 2024 00:35:20 +0600
«Өз жұлдызыңды жақ» байқауы http://92.alschool.kz/main/3042-z-zhldyzydy-zha-bajauy.html http://92.alschool.kz/main/3042-z-zhldyzydy-zha-bajauy.html 😍😍😍
Бостандық аудандық білім бөлімінің ұйымдастыруымен жалпы білім беретін мектептерінің арасында өткізілген
«Өз жұлдызыңды жақ» байқауында екінші жыл жұмыс жасап жатқан жас педагогтер санаты бойынша 1 орын алғаны үшін лицейіміздің ағылшын тілі пәні мұғалімі Ақбас Жания Мағауияқызы марапатталды.
]]>
😍😍😍
Бостандық аудандық білім бөлімінің ұйымдастыруымен жалпы білім беретін мектептерінің арасында өткізілген
«Өз жұлдызыңды жақ» байқауында екінші жыл жұмыс жасап жатқан жас педагогтер санаты бойынша 1 орын алғаны үшін лицейіміздің ағылшын тілі пәні мұғалімі Ақбас Жания Мағауияқызы марапатталды.
]]>
admin Fri, 12 Apr 2024 00:34:38 +0600
Аудандық семинар http://92.alschool.kz/main/2915-audandy-seminar.html http://92.alschool.kz/main/2915-audandy-seminar.html ]]> ]]> admin Wed, 28 Feb 2024 23:36:06 +0600 “Matematika - in life” атты танымдық-интеллектуалдық іс-шарасы http://92.alschool.kz/main/2908-matematika-in-life-atty-tanymdy-intellektualdy-s-sharasy.html http://92.alschool.kz/main/2908-matematika-in-life-atty-tanymdy-intellektualdy-s-sharasy.html 🔰Мақсаты:
Іс-шарада математиканың өмірдегі маңызы мен басқа ғылым салаларымен байланысы көрсетілді. Оқушылар медицина, архитектура, ауыл шаруашылығы және экономика салаларындағы математиканың рөлін баяндап, сахналық қойылым қойды.
Ұйымдастырушылар: Математика кафедрасы, ҚазҰҚПУ 4 курс практиканттары.
]]>
🔰Мақсаты:
Іс-шарада математиканың өмірдегі маңызы мен басқа ғылым салаларымен байланысы көрсетілді. Оқушылар медицина, архитектура, ауыл шаруашылығы және экономика салаларындағы математиканың рөлін баяндап, сахналық қойылым қойды.
Ұйымдастырушылар: Математика кафедрасы, ҚазҰҚПУ 4 курс практиканттары.
]]>
admin Thu, 22 Feb 2024 23:21:53 +0600
Интеграциялық сабақ: ''Біржан салдың Абай ауылына қонаққа келуі'' http://92.alschool.kz/main/2866-integracijaly-saba-brzhan-saldy-abaj-auylyna-onaa-kelu.html http://92.alschool.kz/main/2866-integracijaly-saba-brzhan-saldy-abaj-auylyna-onaa-kelu.html 🔰Сабақтың оқу мақсаттары:
-көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;
-шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.
Интеграциялық сабақта оқушылар оқу мақсаттары негізінде үш тапсырма орындады:
1)ХІХ ғасырдағы тарихи-әлеуметтік жағдайға шолу жасау арқылы өмір шындығын анықтады. Топтық жұмыста «SWOT талдау» әдісімен Абай дәуірінің күшті және әлсіз тұстарын, қауіптері мен мүмкіндіктерін, жағымды және жағымсыз жақтарын талдап көрсетті.
2)Топтық жұмыста «Постер», «Семантикалық карта», «Хикаят картасы» әдістерімен «Абай жолы» романының «Жайлауда» тарауындағы авторлық идея мен өмір шындығының байланысын талдады.
3)Жұптық жұмыс арқылы «Жайлауда» бөліміндегі кейіпкерлердің бейнесін жинақтап, даралап жазды. 
Пән мұғалімдері: Усенова С.С., Мунасаева Р.Н.
]]>
🔰Сабақтың оқу мақсаттары:
-көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;
-шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.
Интеграциялық сабақта оқушылар оқу мақсаттары негізінде үш тапсырма орындады:
1)ХІХ ғасырдағы тарихи-әлеуметтік жағдайға шолу жасау арқылы өмір шындығын анықтады. Топтық жұмыста «SWOT талдау» әдісімен Абай дәуірінің күшті және әлсіз тұстарын, қауіптері мен мүмкіндіктерін, жағымды және жағымсыз жақтарын талдап көрсетті.
2)Топтық жұмыста «Постер», «Семантикалық карта», «Хикаят картасы» әдістерімен «Абай жолы» романының «Жайлауда» тарауындағы авторлық идея мен өмір шындығының байланысын талдады.
3)Жұптық жұмыс арқылы «Жайлауда» бөліміндегі кейіпкерлердің бейнесін жинақтап, даралап жазды. 
Пән мұғалімдері: Усенова С.С., Мунасаева Р.Н.
]]>
admin Thu, 15 Feb 2024 21:28:54 +0600
Ашық сабақ: «Қоғамдық гуманитарлық кафедрасы» http://92.alschool.kz/main/2864-ashy-saba-oamdy-gumanitarly-kafedrasy.html http://92.alschool.kz/main/2864-ashy-saba-oamdy-gumanitarly-kafedrasy.html 🔰Сабақтың мақсаты:
5.2.3.1 Нұсқаулық құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратады.
5.4.4.4 Сын есімдердің мағыналық түрлерін ажыратады,сын есімді зат есім орнына қолданады;
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі:Абдибек Аяулым Абдибекқызы
]]>
🔰Сабақтың мақсаты:
5.2.3.1 Нұсқаулық құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратады.
5.4.4.4 Сын есімдердің мағыналық түрлерін ажыратады,сын есімді зат есім орнына қолданады;
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі:Абдибек Аяулым Абдибекқызы
]]>
admin Tue, 13 Feb 2024 21:23:56 +0600
Ашық сабақ: «Қазіргі кездегі автокөлік түрлері» http://92.alschool.kz/main/2851-ashy-saba-azrg-kezdeg-avtoklk-trler.html http://92.alschool.kz/main/2851-ashy-saba-azrg-kezdeg-avtoklk-trler.html 🔰Сабақтың мақсаты:
5.4.4.4 сын есімнің шырай түрлерін ажырата білу;
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Арын Н.Д
]]>
🔰Сабақтың мақсаты:
5.4.4.4 сын есімнің шырай түрлерін ажырата білу;
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Арын Н.Д
]]>
admin Mon, 12 Feb 2024 23:32:17 +0600
Ашық сабақ: «Қазіргі кездегі автокөлік түрлері» http://92.alschool.kz/main/2861-ashy-saba-azrg-kezdeg-avtoklk-trler.html http://92.alschool.kz/main/2861-ashy-saba-azrg-kezdeg-avtoklk-trler.html 🔰Сабақтың мақсаты:
5.4.4.4 сын есімнің шырай түрлерін ажырата білу;
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Арын Н.Д
]]>
🔰Сабақтың мақсаты:
5.4.4.4 сын есімнің шырай түрлерін ажырата білу;
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Арын Н.Д
]]>
admin Mon, 12 Feb 2024 21:20:14 +0600
Поэзиялық кеш: “Мен өмірді жырлау үшін келгенмін” http://92.alschool.kz/main/2845-pojezijaly-kesh-men-mrd-zhyrlau-shn-kelgenmn.html http://92.alschool.kz/main/2845-pojezijaly-kesh-men-mrd-zhyrlau-shn-kelgenmn.html “Мен өмірді жырлау үшін келгенмін” атты поэзиялық кеш өтті. Кешке лицей мұғалімдері мен оқушылары және ата-аналары қатысты.👏🏻👏🏻👏🏻
Оқушылар би билеп, ән шырқап қана қоймай, сахналық көріністер жасады. 
…Шынымен -ақ, Мұқағали мәңгі тірі, себебі оны іздейтін жас ұрпақ бар.

🔰Ұйымдастырушылар: қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері
Юлдашева Гулнура Базарбайқызы
Лепесова Кенжегүл Дүйсенқызы
]]>
“Мен өмірді жырлау үшін келгенмін” атты поэзиялық кеш өтті. Кешке лицей мұғалімдері мен оқушылары және ата-аналары қатысты.👏🏻👏🏻👏🏻
Оқушылар би билеп, ән шырқап қана қоймай, сахналық көріністер жасады. 
…Шынымен -ақ, Мұқағали мәңгі тірі, себебі оны іздейтін жас ұрпақ бар.

🔰Ұйымдастырушылар: қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері
Юлдашева Гулнура Базарбайқызы
Лепесова Кенжегүл Дүйсенқызы
]]>
admin Fri, 09 Feb 2024 23:26:42 +0600